lördag 12 maj 2012

Träning utan mig....

Igår drog jag till en muskel på utsidan av vänster höft... Lite löjligt för jag satt bara i soffan med Isac i knäet och skulle lyfta upp honom lite samtidigt som jag skulle sätta mig lite bättre till rätta. Det gjorde riktigt ont och det var smärtsamt att gå och särskilt gå upp för trappsteg... Idag känns det lite bättre men inte riktigt bra... :-( Jag är lite sur över detta och hoppas verkligen att det går över snabbt! Nu har vi varit på fotbollsträning med Alice... Jag lovade ju att hjälpa till med att vara lite "tränare" men jag hoppas och tror att det kommer bli mer som lekledare... Jag kan ju inte ens off-side regeln så jag överlåter fotbollandet till grabbarna i "tränarstaben". Med det inte sagt att tjejer inte kan träna fotboll men det var bara jag av mammorna som hade sagt att de vill vara med på planen... Jag är inte så mycket för att stå i kiosk och koka kaffe... Hade ju tänkt att ta en löparrunda direkt efter och hade rätt gear på mig för det. Tyvärr hade jag inte rätt gear för regn och svinkallt väder så när träningstimmen var slut var jag så blåfrusen att jag helt inte kunde springa samt att höftmuskeln gjorde ännu ondare av att bli blöt och iskall.... Nu har jag värmt mig med en varm dusch och kaffe och ska se om jag kan planera en veckomeny innan det blir storhandling i eftermiddag...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar