söndag 24 juni 2012

Garderobsutrensning...

Jag har vääldigt mycket kläder som inte passar längre och häromdagen så rensade jag hårt i garderoben och städade ut allt som jag inte vill ha och allt som inte passar på grund av att det är för stort... Härlig känsla!!! Fyllde upp hela garderoben med det som var över från min House of Lola-provkollektion i rätt storlek dvs S och XS. Det var väldigt mycket fina nya kläder som hängdes upp... Jag kommer att bli vrålsnygg och cool i allt detta... Hoppas träningslusten håller i sig så kläderna sitter ännu snyggare... Det har varit sjukt dåligt med inspirationen vad det gäller löpningen men jag skyller på vädret... Har kört minst 3 pass i veckan på gymmet men just denna veckan blev det bara 2 så det får kompenseras upp med fler i nästa vecka om det inte skulle klarna upp ute lite senare i kväll och andan faller på för just en löprunda när kidsen somnat... Förra veckan bytte de rutiner på Les Milles passen så det ska bli jättekul att prova dem i veckan som kommer... Tyvärr är jag alltid skrattretande dålig vad det gäller koordination så det tar några gånger innan övningarna sitter och man verkligen känner att de gör nytta... Tyvärr så har mitt favvopass på torsdag lunch Zumba med Matthias utgått nu när det är sommarschema så nu måste jag verkligen ta tag i löpningen om det ska bli något konditionstränat alls... Det vore ju faktiskt läge att köra igång med 6-pack Promise appen som jag fortfarande är sugen på men inte har fått till riktigt ännu... Det är nu exakt 9 veckor tills  vi åker till Kreta dvs 63 dagar så om jag kör nu så ska jag ha 6-packet klart... Matmässigt så har vi kommit igång med grillningen ordentligt nu så nu behöver jag ju bara tänka på att hitta lite varierande tillbehör och det ska väl gå bra... Grillat kött eller framför allt fisk går ju bara inte att tröttna på... D börjar bli en riktigt grillmästare med sin Weber Spirit E-320. Måste säga att den verkligen var värd varenda krona... :-)

1 kommentar:

  1. Du är superduktig! Så skönt med bara S och Xs Jag har en bit kvar ... Och kommer vara nöjd med M :) Kreya låter underbart !! Om : dygn sitter jag i hettan med ett glas kallt vitt vin :) kram!!

    SvaraRadera