fredag 15 juni 2012

Det blir visst inte bättre än så här...

Imorse klämde jag in ett pass CXWRX  innan jobbet... Det var en bra start på en annars ganska tråkig jobbdag... Egentligen så har vi stängt idag men jag hade lite som släpade så jag tänkte det var lika bra att jobba undan det så att jag kan vara lite ledig någon dag när jag behöver det bättre... Solen skiner och sudenterna åker lastbilsflak utanför fönstret... Härligt! Ikväll ska vi till goda vänner och om jag inte har helt fel så blir det grillat... Det är ju toppen med LCHF och grillat... Gott kött och god sås... Svårt att vara missnöjd med det... Det finns ju 1 000 000 olika grilltips på nätet men jag gör nästan ändå alltid samma... Varför...? Jag måste ju bli mer innovativ i all min matlagning men hittills har jag inte lyckats med någonting av det jag hade tänkt mig vad det gäller att förändra min matlagning till det bättre... Förändrat min kropp till dte bättre har jag ialla fall lyckats med... Kollade i min app Viktkoll att jag för ett år sedan vägde 72 kg... Det har hänt lite sedan dess... :-) Nu är det hemfärd och kanske väntar ett glas rosé på uteplatsen...
Har beställt en låda av detta men det har inte kommit ännu så ikväll få det bli något annat...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar