torsdag 7 juni 2012

Skäms lite...

Jag hade verkligen tänkt att detta skulle bli en blogg där jag skrev om vad jag åt, tränade, recept, resultat osv osv och nu har det bara blivit ingenting och jag är faktiskt lite ledsen över det... :-( Hoppas på att jag kan komma igen... Jag har inte på något sätt slutat med LCHF och träningen utan det är bara uppdateringarna här som har lyst med sin frånvaro... Jag körde några veckor med periodisk fasta och jag tyckte ju att jag kanske såg liite resultat på magen men flera dagar slutade med att jag hade huvudvärk eftersom jag är sjukt dålig på att dricka extra vatten så nu blir det bara periodisk fasta vissa dagar (typ när jag inte har någon frukost med mig att äta på jobbet) Inte toppenhälsosamt tror jag men jag känner ingen större skillnad så just nu får det vara så... Vågen stod i går på 59,2 och det känns bra!
Jag tränade lite fler pass i förra veckan, körde dubbelpass på torsdagen med både Zumba på lunchen och CXWRX  på kvällen. På kvällen var jag på Sportlife i Bankeryd, väldigt frächt  och fint även om jag upplevde att salen var väl liten och jag som stod längst fram nästan gjorde konstgjord andning på instruktören... I söndags körde jag ett extrapass BodyPump, också i Bankeryd... Smidigt att det är så nära...
Något annat som jag lovat mig själv var ju också att börja laga bättre mat men inte heller det har infriats... Mycket korv har det blivit till både mig och barnen... Nu känner jag dock att det börjar lätta lite i kalendern på kvällarna så det är ju aldrig försent att börja med goda vanor...
Hur går det för er som läser här ibland...???

2 kommentarer:

  1. Ja, jag har väntat på att det skulle komma några ord... men i bland är det ju bara mycket.
    För mig går det ganska bra tycker jag. Inga större problem. Drygt åtta kilon har jag blivit av med och jag hoppas att det blir några fler.
    Ha det så bra och lycka till med matlagningen!

    SvaraRadera
  2. Som jag har saknat dina ord här :) jag testade också pf, gick hur bra som helst! Dock har det redan nu blivit för mycket glass, vilket resulterat i något kilo tyngre! Men det är nu ändring på det. Men som du säger det är viktigt att dricka mycket vatten :)

    SvaraRadera