torsdag 10 maj 2012

There´s a party in my mouth...

Idag på lunchen var jag och tränade Zumba! Det är SÅ roligt!!! Jag börjar känna att jag hänger med ganska bra nu även om jag fortfarande är kass på att vicka på höfterna och skaka rumpa... I början hade jag inte en susning om vad jag skulle göra utan flaxade bara omkring helt i otakt... Jag är helt orytmisk och har aldrig dansat någonting men det var KUL! Mycket tack vare vår fantastiska instruktör Mattias, vars blogg du kan läsa här Han har en enorm energi som smittar av sig och det var tack vare den som jag fortsatte även om jag kände mig kass...
Efter träningen var det dags att bryta fastan med en skål tinade hallon, turkisk yoghurt och grädde och några ost- och skinkrullar. HERREGUD, vad gott det är...!!! Det är en helt annan smak på allting när man är hungrig på riktigt och kroppen har tömt det "lager" man alltid har i kroppen. Man sabbar ju kroppens reglage med hunger/mättnadskänsla lite om man håller på och äter var tredje timme tror jag. Jag har nästan aldrig varit riktigt hungrig även innan jag började med LCHF men alltid sugen och det har alltid funnits plats för något sött... :-o

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar